Ponawiane akcje przynoszą pozytywne rezultaty. Promotorzy LGBT wystraszyli się prawdy. We czwartek 12 stycznia 2023 Fundacja Życie i Rodzina kolejny raz stanęła z akcją edukacyjno-informacyjną pod II LO im. Hetmana Jana Zamoyskiego w Lublinie.
Tym razem pikieta przebiegała spokojnie. Okazało się, że ci, którzy podczas poprzedniej pikiety atakowali nas za pokazywanie prawdy o LGBT, pochowali się w murach szkoły. Jeszcze wyraźniej widać, że na rzeczowe argumenty i fakty ideolodzy LGBT nie mają żadnej sensownej odpowiedzi.
Bezsilność argumentacyjną widać było szczególnie podczas poprzedniej pikiety. 2 grudnia ub.r. pracownica szkoły wyprowadziła uczniów i zorganizowała kontrmanifestację z wyrazami poparcia dla ruchu LGBT. Jako pedagog wykorzystała do tego stosunek podległości. Okazało się, że nauczyciele z „Zamoya” naciskają na swoich podopiecznych, aby angażowali się ideologicznie w sposób, jaki podoba się pedagogom.
W związku ze złamaniem prawa (m.in. organizacja nielegalnego zbiegowiska wewnątrz legalnego zgromadzenia) Fundacja złożyła już na Policji zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa oraz przekazała dane pozwalające zidentyfikować z imienia i nazwiska osobę, która złamała prawo. Trzech członków Fundacji złożyło także na Policji obszerne zeznania w tej sprawie. Oczekujemy postawienia zarzutów nauczycielce, która wykorzystała uczniów, aby manifestowali w sposób, którego ona oczekiwała.
Dajemy dostęp do prawdy o LGBT
Napięta sytuacja w „Zamoyu” pokazuje jeszcze mocniej, jak bardzo potrzebna jest edukacja na temat zagrożeń związanych z przyjmowaniem ideologii LGBT. Skoro nauczyciele karmią uczniów ideologią i ich genderują, to młodzież nie ma dostępu do obiektywnej prawdy. Wypełniamy tę lukę i dajemy możliwość zapoznania się z faktami o LGBT!
Kontynuujemy akcję, gdyż dyrektor szkoły Małgorzata Klimczak toleruje radykalne działania swoich podwładnych i nie robi nic, aby chronić uczniów przed groźną ideologią. Stoimy na stanowisku, że młodzież ma prawo do informacji o skutkach ideologii, w której jest wychowywana.
Genderowanie – oznacza traktowanie młodzieży zgodnie z subiektywnymi deklaracjami odnośnie płci, a nie ze stanem obiektywnym. Może ono prowadzić do pogłębienia zaburzeń identyfikacji płciowej, wpływać na niezgodne z prawdą postrzeganie siebie i doprowadzić młodego człowieka nawet do decyzji o poddaniu się procedurom tzw. „zmiany płci”. Procedury te są najczęściej nieodwracalne, kończą się trwałym kalectwem i uniemożliwiają normalne funkcjonowanie, szczególnie w sferze płciowości. Najczęściej kończą się powikłaniami ze strony układu moczowego i/lub płciowego, w tym niemożnością zrodzenia w przyszłości dzieci.





