Cartoon Network, popularny kanał telewizyjny oglądany przez miliony dzieci, dołączył do kolejnych producentów bajek, którzy rozpowszechniają ideologię LGBT wśród najmłodszych.
Amerykańska stacja telewizyjna Cartoon Network to największa na świecie tego typu stacja dla dzieci. Przez ostatnie lata wyraźnie przekształciła się w tubę propagandową ideologii LGBT. Zarówno w emitowanych bajkach, jak i przekazach w mediach społecznościowych, otwarcie promuje wynaturzenia i sprzyja zaszczepianiu w dzieciach fałszywie pozytywnego obrazu homoseksualnego stylu życia.
Lesbijki i geje bohaterami bajek
Oferta programowa CN zawiera bajki, w których pojawiają się homoseksualni bohaterowie. Przykładem jest serial „Adventure Time” – gdzie główne bohaterki są lesbijkami i nie ukrywając tego, obsypują się pocałunkami.
Z kolei pierwszą bajką, w której pojawił się motyw homoseksualnego ślubu była „Steven Universe”. W jednym z odcinków Ruby pada na jedno kolano i pyta: „Sapphire, wyjdziesz za mnie? „Co?” odpowiada Sapphire. „Poślubić cię?”„W ten sposób możemy być razem, nawet gdy jesteśmy osobno! Tym razem bycie Garnet będzie naszą decyzją. Co powiesz?” Sapphire się uśmiecha: „Oczywiście”. Następnie obie całują się.
W „Clarence” w odcinku „Neighborhood Grill” dzieci oglądały całujących się na powitanie gejów.
CN pokazuje również postacie transseksualne oraz takie, które nie identyfikują się z żadną z płci. Występują one m.in. w „Forgiveness”, „OK KO! Let’s Be Heroes”, „Craig of the Creek”, „Cow and Chicken”, „Superjail!”,”The Oblongs”.
Poradnik sprawiedliwości płciowej
Cartoon Network idzie dalej – próbuje uczyć dzieci używania „odpowiednich” zaimków płciowych, zgodnych z założeniami gender. Na profilu Facebookowym, w jednym z postów, umieszczono link do „poradnika sprawiedliwości płciowej”, przygotowany przez przez amerykańską organizację LGBT National Black Justice Coalition. Poradnik wyjaśnia wiele pojęć i zagadnień przez pryzmat ideologii gender.
Cartoon Network zachęca dzieci do celebrowania „Miesiąca Dumy”
Czerwiec jest dla społeczności LGBT szczególnym miesiącem, tzw. Miesiącem Dumy. Na początku miał on stanowić upamiętnienie zamieszek działaczy LGBT z policją, które odbyły się w klubie Stonewall. Aktualnie jest miesiącem intensywnej promocji postulatów ruchu LGBT. W tym czasie odbywa się wiele imprez z udziałem homoseksualistów, transseksualistów i wszelkiej maści dewiantów.
Z tej okazji za pośrednictwem Twittera, dziecięca stacja Cartoon Network złożyła życzenia:
„Pragniemy życzyć wszystkim „Szczęśliwego miesiąca Dumy” i zachęcić wszystkich naszych fanów LGBTQ + do bycia dumnym przez cały rok!”
Pod życzeniami znalazły się emotikony przedstawiające sześciokolorową flagę LGBT, serce, gwiazdę i jednorożca – symbol zaadoptowany przez ruchy homoseksualistów jako symbol wolności seksualnej. Faktycznie jest to idea godna promowania wśród małych dzieci…
Dzieci na celowniku homoideologów
Dziecięca wrażliwość, otwartość na bodźce, i chęć poznawanie świata wykorzystywana jest przez działaczy destrukcyjnych i sprzecznych z prawami biologicznymi ideologii. Homolobby upatruje swoich ambasadorów w wielu środowiskach. W ostatnich latach skutecznie pozyskują partnerów pośród wiodących na rynku producentów bajek dla dzieci. Homoaktywiści obrali sobie za cel dotarcie do jak najmłodszych odbiorców. W ten sposób indoktrynowane dzieci, przesiąknięte od małego ideologią spod znaku 6-kolorowej flagi, łatwo zaadoptują antywartości i dewiacje jako coś normalnego do swojego światopoglądu. Działacze LGBT nie ukrywają się z tym, że wychowują sobie kolejnych członków społeczności LGBT, którzy staną się ofiarami zgubnej homoideologii. Współcześni rodzice powinni dołożyć wszelkich starań w selekcji treści i programów, które oglądają ich dzieci.
Tekst: Faustyna Rewucka